Гарантійний термін товару

Всі наші товари супроводжуються гарантією від виробника. Термін виконання гарантійного обслуговування вказано в гарантійному талоні товару.

Гарантійне обслуговування здійснюється за умови дотримання покупцем всіх правил експлуатації, встановлених виробником. Також обов’язковою умовою гарантійного обслуговування є пред’явлення гарантійного талону, товарного чеку (накладної), фабричної упаковки, бірки або наклейки товару. Перевірка цілісності товару проводиться в присутності покупця і кур’єрів на момент доставки.

Претензії до зовнішнього вигляду товару після відходу кур’єрів не приймаються. Якщо виникли ушкодження при виконанні покупцем самостійної доставки і підйомі, збірці товару, неправильної експлуатації, рекламація усувається за рахунок покупця.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків в товарі, Покупець особисто, в порядку і в терміни, встановлені законодавством України, має право пред’явити Продавцю вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, термін на їх усунення відраховується від дати отримання Товару Продавцем в своє розпорядження і фізичного доступу до такого товару.

Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», проводиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, що виникли після його передачі Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

Повернення товару

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець має право на повернення Продавцю непродовольчого товару належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцеві за оплату товару.

Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених в цьому пункті, затверджується Кабінетом Міністрів України. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Повернення Покупцю вартості товару належної якості провадиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання всіх вимог, передбачених чинним законодавством України.

Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.

Повернення Товару належної якості за адресою Продавця здійснюється за рахунок Покупця і Продавцем Покупцеві не відшкодовується. Повернення товару у випадках, передбачених законом здійснюється за адресою, вказаною на сайті в розділі «Контакти»

Поверненню не підлягають товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення покупця!!!

Покупець не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. за бажанням Покупця не стандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація та інше) . Підтвердженням того, що товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, зазначених в інтернет-магазині.

Ліжка

Матраци (222)

Подушки